(agnes update)

Hej!
Tränade hoppning igår med ''ruus'' det var väldigt kul då det kändes som om jag inte hade tränat på länge. Blev ingenting förra torsdagen då jag var sjuk.
Vi tränade mycket lydnad och på att reglera galoppen. Hon skötte sig superbra!   

Idag slutade jag skolan klockan halv 1 det var väldigt skönt, jag gick direkt till stallet och så red jag ut och tog det mest lungt, hon var trött efter igår. Skrittade och travade lite bara red ca 35 min.
Sen red jag en b-ponny i stallet. Leif som han kallas är en valack på 5år, idag fick han för första gången sedan han kom till emelie som äger honom ridas ut i skogen utan någon annan häst med i sällskap. Han var lite fundersam i början men lät sig övertalas med lite smackningar. Allt eftersom slappnad han av och han var väldigt trevlig att rida på red ca 40 min. Smörjde ruus alla träns idag, och det var verkligen nödvändigt!
Pappa hämtade mig i stallet vig halv 6, nu ska jag titta på idol.
Ta hand om er!
/agnes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0